Wiemy jak ważne jest posiadanie sprawnego i niezawodnego auta, zwłaszcza w związku z obecną sytuacją i pojawieniem się koronawirusa. Dlatego staramy się zrobić wszystko, by chronić zdrowie i dobre samopoczucie naszych Klientów oraz całego zespołu Mazdy i pomóc w ograniczeniu rozprzestrzeniania się choroby.
Z tego powodu wdrożyliśmy szereg środków zaradczych i profilaktycznych w naszych codziennych aktywnościach. Chcemy, będąc cały czas do Waszej dyspozycji zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa. Nasze salony i serwisy pozostają otwarte, jednak zachęcamy do kontaktu zdalnego.
Dołożymy wszelkich starań, aby pomimo niedogodności wynikających z obecnej sytuacji korzystanie z naszych usług odbywało się w sposób bezpieczny i sprawny.
Bądźmy bezpieczni razem.
AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI MAZDA
Zachęcamy do umówienia wizyty zdalnie, kontaktując się z serwisem telefonicznie lub przez Internet. Podczas wizyty w Serwisie zadbamy o zapewnienie Ci jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa:
• Nasi Pracownicy korzystają obecnie z rękawiczek, maseczek i okularów ochronnych, oraz zadbają o zachowanie bezpiecznej odległości podczas rozmowy z Tobą.
• W przypadku usługi gwarancyjnej i przeglądu Twoje auto zostanie zdezynfekowane oraz poddane procesowi ozonowania zanim je od nas odbierzesz.
• Kluczyki przekażemy Ci w sterylnym, bezpiecznym woreczku.
• Niezbędne formalności ograniczymy do minimum, wysyłając Ci niemal wszystkie dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej.